کدامین راه؟

هرکه ناموخت از گذشت روزگار * هیچ ناموزد زهیچ آموزگار

کدامین راه؟

هرکه ناموخت از گذشت روزگار * هیچ ناموزد زهیچ آموزگار

عجب لحظات سختی است، درمانده ام ،آچمزم، قفل شده ام،دمقم ، گریپم ، بسته ام ، نمی تونم خودم رو تعریف کنم  این وضع اولین تجربه منه تا حالا اینجور  معلق نشده بودم برای چی خود وخانواده خود راقربانی کردم ؟برای چه صفت بی عرضه گی را که لاشخور ها به من دادند تحمل کردم؟غربتی های بی ریشه وبی مایه را چرا مجال دادیم که این چنین همه چیز مارا برباد دهند؟جواب این همه سوال که ازمن می پرسند را چه گونه بدهم ؟ حاج آقا ظلم را تعریف کن. حاج آقا مصداق تعریف را هم معرفی کن. حاج آقا سفک دماء یعنی چی ؟کشتن بی گناه چه معنی داره ؟حاج آقا هتک حرمت چیه؟....حاج آقا قرآن خوندی ؟نهج البلاغه چطور؟ شنیدی دراسلام انسان حرمت داره ؟آبروی انسان مانند خون اون محترمه ؟ببینم شما تو تهرون زندگی می کنی ؟کس وکاری هم داری ؟اگرخودت سرت نمیشه دورو وریتها بهت نگفتن چه خبره....؟ خدایا کسر آوردم به دادم برس خدایا خودت می دونی که هر کاری کردم نیتم این بود که تو وخلق تو راضی باشن خلقت که چشم دیدن منو ندارن یه جوری به من برسون تو نظرت درباه من چیه ؟ ...

نظرات 3 + ارسال نظر
zeinab_famile door شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:30

salam
nemidunam daghighan chi bayad goft,hich harfi revayati,kalami na toye zehname na delam mikhad begam,chon az in harfa ziad zade shode,salhast ke in harfharo az dorane koudaki to gushemun khondan ke ensan ashrafe makhlughate,keramat dare va...ama hamishe engar hesabo ketaba ba ham joor dar nemiad.ma khodemun barha be nafsemun zolm kardim,hala in zolm harchi to tabaghate balatar bere damane bishtari paida mikone,va vaghti ma be keramathamun ahamiat nemidim az,hamsaye che entezarie.age mardonm to rootoon shomaro moghaser midunan motmaen bashin to deleshun shoma ro setayesh mikonan(shoma va amsale shoma ke zakhm khordeye do taraf hastin).ma delemun bade khoda be shomaha ghorse ke cheshmamun ro baztar konin va komak konid ta masiro ba gamhaye ostovartar ghadam bardarim,tajrobehaye shomast ke arezshmande vagarna tarikh hamishe tekrar mishe.

عماد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:53

سلام

جواب همه این سوالها را میشود داد
ولی به من میگویند بن لادن من بهشون چی بگم؟

انسان باعمل و روش ومنش اش تعریف می شود نه قیافه البته نباید خود را شبیه نا اهلان نمود

مهم نیست من کیم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

خیلی پاک کردمو نوشتم چیزیو که میخوام بگمو. ولی نمیدونم چرا نمیتونم کلمات مناسب پشت هم ردیف کنم. نه اینکه نتونم، نه. اما هرکاری می کنم اونی نمیشه که دلم میخواد. میدونم و نمیدونم از دستِ کی و چی نالون و گرفته اید، ولی فقط میخواستم بگم، آره، شما حق دارید اگه دیگه نمیکشید. اگه خسته شدید. اگه دیگه به جایی رسیدید که دیگه واسه خودتون هم جوابی ندارید وقتی از خودتون می پرسید "من چرا انقدر سختی تحمل کردم، در صورتی که می تونستم نکنم؟" البتّه من میگم نمی تونستید. شما نمی تونستید حق نگین. ولی خب ، حالا دیگه این چرخ چرخیده و رسیده به اینجا...
فقط میخواستم بگم اگه این سوال رو از من بپرسید، میگم چون شما خیلی مردی. خودتون هم که بهتر میدونین یه مرد بین جماعت نامردا چی به سرش میاد. شاید این جواب قانع کننده ای برای خیلیا نباشه. ولی برای من و امثال من هست. مردونگی به نر بودن نیست،نمیدونم چه جوری میشه وصفش کرد، ولی من مردونگی رو با شما وصف می کنم. من تو زندگیم آدمای خوب زیادی میشناسم. ولی اگه قرار باشه فقط اسم یکیشونو بگم، اون فقط و فقط اسم شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد